خبرهای داغ:
کاری از بسیجیان فعال در حوزه فضای مجازی حوزه مقاومت فاطمه زهرا س ناحیه خرمشهر در راستای طرح ایران جوان بمان 
کد خبر: ۹۵۶۲۶۷۵
|
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر؛ بسیجیان فعال در حوزه فضای مجازی حوزه فاطمه زهرا س اقدام به طراحی و انتشار سلسله پوسترهایی با محوریت بیانات ولی امر مسلمین جهان پیرامون موانع ازدواج، ازدواج آسان و مجموعه قوانین جمهوری اسلامی در خصوص حمایت و تسهیلات فرزندآوری نموده است.

حجت الاسلام سیدفخرالدین موسوی صالحی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خرمشهر در همین رابطه ضمن تشکر از زحمات این بسیجیان می گوید؛ 

 وقتی می گوییم جوانان به سمت و سوی تشکیل خانواده با روش ازدواج آسان بروند و سخت گیری نکنند معنایش این نیست که اصول ضروری در یک ازدواج نادیده گرفته شود و خدای نکرده در ادامه مسیر زوجین جوان با مشکلات عدیده ای روبرو شوند.

منظور این است که معیار های ازدواج آسان به گونه‌ای در نظر گرفته شده اند که هم ضروری ترین معیار ها برای ازدواج موفق مورد توجه باشد و هم با توجه به این معیار ها به سادگی بتوان زندگی مشترک را شروع کرد.

معیار های ازدواج آسان به این معنا نمی باشد که فرد معیار های اصلی برای ازدواج را نادیده بگیرد بلکه معیار های ازدواج آسان به این معنی است که معیار ها بر اساس اهمیت و تاثیر گذاری در زندگی مشترک دسته بندی شوند.

 در انتخاب معیار های آسان برای ازدواج به طور حتم بیشترین توجه به معیار های معنوی، یعنی هم شأن بودن هم کفو بودن و توجه به اصالت خانوادگی نه معیار های مادی، سطحی و چطم و هم چشمی های مرسوم و غلط و رایجی که متاسفانه امروزه مد شده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها